Talent do sprzedaży - Imprezy / Dieta / Uroda / Rekreacja - SPZ, z nami nie można się nudzić!

kurs na trenera pers…

gadżety antystresowe  Najgorszy wybór jaki może nam się przytrafić jest to, czy trenować w grupie czy samemu. Istnieje wiele powodów, dla których każdy z tych wyborów jest dobry. W grupie trzyma się jak najlep…

Po pierwsze nabierz …

rehabilitacja otwock www.ortomet.pl Aby rozwijać nasze mięśnie trzeba pamiętać o tym, że rozwój naszego organizmu i co najważniejsze mięśnie, jest uwarunkowany od naszej masy. Wiele osób, które chce zacząć trening, aby mieć o …

Pora na reklamę…

Chyba niejeden człowiek potwierdzi zapytany o to co go najbardziej irytuje kiedy ogląda telewizję albo też słucha radia, nie do zniesienia stał się natłok reklam które dosłownie wdzierają si…

Talent do sprzedaży

Współczesny świat, czy tego chcemy czy też nie, jest rządzony przez wszelkie media, jak choćby prasę, radio oraz telewizję, a największą siłę przebicia w tym wszystkim ma reklama. Reklama sama w sobie nie zawsze nas interesuje, chyba, że jesteśmy częścią tej branży i pasjonuje nas wymyślanie coraz to nowszych sposobów na przyciągnięcie klienta. Wiele razy zdarza się, że reklamy, szczególnie te puszczane w telewizji, które nieustannie przerywają nasze ulubione programy, po prostu nas drażnią i denerwują. Dotyczy to przede wszystkim reklam, które są dla nas bezsensowne, głupie lub tak nakręcone, że samo ich oglądanie już wywołuje w nas negatywne emocje. Czasem widząc głupią reklamę denerwujemy się, ponieważ czujemy, że twórcy reklam uważają społeczeństwo za niemyślące istoty, do których można trafić jedynie bezsensowną gadaniną i obrazkami, które choć nie tworzą ze sobą żadnej zgranej i sensownej całości, to spełnią swoje zadanie. Często zadajemy sobie wtedy pytania, jak ktoś mógł wymyślić coś tak okropnego. Jednak powinniśmy raczej zapytać, kto pomysł na taką reklamę kupił. Bo przecież nie ważne, jak durna jest dana reklama – dla osoby, która miała ją stworzyć najważniejsze jest to, że się sprzedała i udało się na danym pomyśle zarobić potrzebne do życia pieniądze. Oczywiście niektórzy twórcy spotów reklamowych oraz całych kampanii wolałoby odrzucić dane zlecenie niż podpisać się swoim nazwiskiem pod podobnym śmieciem, jednak nie mają wyboru ci, których jedynym zarobkiem jest właśnie sprzedanie jakiegokolwiek pomysłu. Powinniśmy także czasem zastanowić się nad tym, jaką my sami reklamę zaproponowalibyśmy dla danego produktu i czy rzeczywiście byłby lepszy. Oczywiście, możemy tłumaczyć, że przecież spece od reklamy znają się na swojej pracy i powinni wiedzieć, co jest dobre, a co nie oraz jaki pomysł można by w danej chwili wykorzystać. Jednak pamiętajmy, że tak, jak każdy z nas, oni także nie są w stanie codziennie wymyślać nowych, dobrych projektów. Jest to szczególnie uciążliwe, gdy mamy konkretny termin na wymyślenie i wykonanie projektu, przez co czujemy dodatkową presję, produkt jest mało inspirujący, a już najcięższa praca czeka nas, gdy nie mamy nikogo do pomocy i nie mamy możliwości urządzenia burzy mózgów, które częso przedsją się sposobem na wymyślenie najlepszej reklamy w danej kategorii. Także powinniśmy liczyć się z polityką firmy, która kupuje pomysł na daną reklamę, ponieważ mogą po prostu nie zgodzić się na projekt, który choć byłby hitem, nie pasuje do wizerunku firmy. Należy na końcu pomyśleć o kwestii finansowej. Jeśli budżet na reklamę nie jest zbyt duży, nasze możliwości także są ograniczone, jednak bywają także pomysły, które są świetne i nie wymagają dużego nakładu finansowego przy realizacji. Jeśli nasza firma chce mieć ciekawą kampanię reklamową, czasem zamiast iść do specjalnej, drogiej agencji, po pomysł warto jest się zgłosić, na przykład do studentów na kierunku dotyczącego reklamy i marketingu. Młodzi, kreatywni ludzie, często mają nowe i świeże spojrzenie na świat reklamy, głowy pełne ciekawych i oryginalnych pomysłów, a ponad to są także grupą młodych odbiorców.