Kilka słów o reklamie - Imprezy / Dieta / Uroda / Rekreacja - SPZ, z nami nie można się nudzić!

Wpływ internetu na s…

hosting W momencie pojawienia się internetu na świecie wśród społeczeństwa wybuchło ogromne zainteresowanie. Wszyscy ludzie pragnęli z całego serca mieć w swoim posiadaniu taki sprzęt, jednakże nie …

Zaplanuj trening…

hosting Ważne jest podczas naszego treningu, aby wiedzieć co robić. W wielu przypadkach jeżeli nie wiemy, co ćwiczyć w danym dniu, mamy problemy z jakimkolwiek rozwojem. Bardzo ważne jest to, żeby z…

Spacer to też aktywn…

spójrz w tym wpisie brachu Wydawać by się mogło, że spacer to tylko przyjemność, która nie daje nam żadnych korzyści zdrowotnych. Jednak wbrew pozorom, spacer jest jedną z najprostszych metod na aktywność fizyczną. Sp…

Kilka słów o reklamie

Nie od dziś wiadomo, że reklama obecnie stała się czymś dużo więcej niż tylko krótkim filmikiem czy też wycinkiem w gazecie, który zachęca nas do zakupu jakiegoś produktu. Reklama to w pewnym stopniu oderwanie się od rzeczywistości, zanurzenie się w świecie nierealnym, w świecie utopii. Na pewno nie ma takiej osoby, która by chociaż raz oglądając jakąś reklamę w telewizji nie zapragnęła być na miejscu bohaterów spotu reklamowego. Na przykład u boku pięknej kobiety, która zaczarowana zapachem mężczyzny oddaje się mu cała. Reklamy w bardzo znaczący sposób działają na naszą wyobraźnię, są odskocznią od rzeczywistości, pozwalają nam na chwilę zapomnienia. Nieraz w reklamach telewizyjnych czy radowych wykorzystuje się słynne i znane wszystkim piosenki. Podczas słuchania i oglądania takich reklam zaczynami nieraz nucić piosenkę, być może kojarzy się nam ona z latami młodości, bądź z jakimś ważnym dla nas wydarzeniem. To sprawia, że reklama podoba nam się i decydujemy się automatycznie na zakupu tego produktu. Widząc go na półkach sklepowych zaczynamy nucić nieraz podświadomie piosenkę z reklamy i produkt trafia do naszego sklepowego koszyka. Często w reklamach występują także słynne postacie, jakie dobrze znamy ze świata muzyki czy też ze świata telewizji. Poprzez oglądanie takich reklam z gwiazdami, wydaje nam się i że i my, poprzez posiadanie tego samego produktu co gwiazda filmowa, możemy stać się do niej podobni. Jeżeli na przykład znany aktor reklamuje jakąś sieć telefonii komórkowej, to oznacza to, że korzysta z tej sieci i my sami też możemy z niej korzystać. W ten sposób upodabniamy się do gwiazdy. Ponadto warto zauważyć, że kolorystyka odgrywa bardzo dużą rolę w reklamie. Kolory mają głównie wpływ na reklamy, które pojawiają się w formie papierowej, to znaczy na przykład na billboardach, w czasopismach, na ulotkach. Zwłaszcza kolor czarny, złoty i czerwony jest pożądany, ponieważ kolory te kojarzą się jednoznacznie z czymś ekskluzywnym. Czerń – klasyka i elegancja, złoty – złoty jak słońce, kolor bogactwa, czerwień – kolor, który może nam się kojarzyć z czerwonym dywanem, po którym stąpają tylko wielkie gwiazdy. Także wykorzystanie udziału dzieci w reklamach ,ma pozytywny wpływ na sprzedaż reklamowanych produktów. Dzieci wywołują w nas zawsze pozytywne emocje. Nieraz dzieci reklamują produkty dla dzieci, na przykład słodycze. Widząc radosną twarz dziecka w Reklami pragniemy by i nasze dzieci były zadowolone i miały rozpromienioną twarz. Podobnie jak dzieci, mile widziane w reklamie są także zwierzęta. Ostatnio nie chodzi tylko o zwierzęta domowe takie jak pies czy kot. Coraz częściej bohaterami reklam są tygrysy czy też słonie. Innym wyznacznikiem dobrej reklamy jest zapewne to, czy reklama jest oryginalna i czy potrafi nas rozśmieszyć lub wywołać inne pozytywne emocje. poza tym reklama nie powinna być za długa, gdyż jest ona wtedy nudna i sprawia, że szybko przeskakujemy na inna stronę gazety lub na inny kanał telewizyjny. Jak widać, od sukcesu reklamy zależy wiele czynników.