Kilka słów o reklamie - Imprezy / Dieta / Uroda / Rekreacja - SPZ, z nami nie można się nudzić!

odżywki arnold serie…

http://www.startbud.pl/  Odżywki są jedną z najlepszych pomocy dla każdego sportowca, czy też kulturysty, który potrzebuje szybko podnieść swoją sprawność. Są to środki, które pozwalają na bardzo mocne uskuteczni…

Pomoc suplementów…

hosting Podczas nasze treningu często trafiamy na momenty, które są bardzo ciężkie dla nas i nie możemy przejść do kolejnego stopnia. Bardzo ważne jest to, że możemy pomóc sobie suplementami, które …

Kontrowersyjne grzyb…

hosting Sezon na zbieranie grzybów w pełni a wraz z nim wiele problemów dotyczących wartości odżywczych grzybów i tego, czy w ogóle warto je jeść. Powszechnie wiadomo, że o zatrucie się grzybami wca…

Kilka słów o reklamie

Nie od dziś wiadomo, że reklama obecnie stała się czymś dużo więcej niż tylko krótkim filmikiem czy też wycinkiem w gazecie, który zachęca nas do zakupu jakiegoś produktu. Reklama to w pewnym stopniu oderwanie się od rzeczywistości, zanurzenie się w świecie nierealnym, w świecie utopii. Na pewno nie ma takiej osoby, która by chociaż raz oglądając jakąś reklamę w telewizji nie zapragnęła być na miejscu bohaterów spotu reklamowego. Na przykład u boku pięknej kobiety, która zaczarowana zapachem mężczyzny oddaje się mu cała. Reklamy w bardzo znaczący sposób działają na naszą wyobraźnię, są odskocznią od rzeczywistości, pozwalają nam na chwilę zapomnienia. Nieraz w reklamach telewizyjnych czy radowych wykorzystuje się słynne i znane wszystkim piosenki. Podczas słuchania i oglądania takich reklam zaczynami nieraz nucić piosenkę, być może kojarzy się nam ona z latami młodości, bądź z jakimś ważnym dla nas wydarzeniem. To sprawia, że reklama podoba nam się i decydujemy się automatycznie na zakupu tego produktu. Widząc go na półkach sklepowych zaczynamy nucić nieraz podświadomie piosenkę z reklamy i produkt trafia do naszego sklepowego koszyka. Często w reklamach występują także słynne postacie, jakie dobrze znamy ze świata muzyki czy też ze świata telewizji. Poprzez oglądanie takich reklam z gwiazdami, wydaje nam się i że i my, poprzez posiadanie tego samego produktu co gwiazda filmowa, możemy stać się do niej podobni. Jeżeli na przykład znany aktor reklamuje jakąś sieć telefonii komórkowej, to oznacza to, że korzysta z tej sieci i my sami też możemy z niej korzystać. W ten sposób upodabniamy się do gwiazdy. Ponadto warto zauważyć, że kolorystyka odgrywa bardzo dużą rolę w reklamie. Kolory mają głównie wpływ na reklamy, które pojawiają się w formie papierowej, to znaczy na przykład na billboardach, w czasopismach, na ulotkach. Zwłaszcza kolor czarny, złoty i czerwony jest pożądany, ponieważ kolory te kojarzą się jednoznacznie z czymś ekskluzywnym. Czerń – klasyka i elegancja, złoty – złoty jak słońce, kolor bogactwa, czerwień – kolor, który może nam się kojarzyć z czerwonym dywanem, po którym stąpają tylko wielkie gwiazdy. Także wykorzystanie udziału dzieci w reklamach ,ma pozytywny wpływ na sprzedaż reklamowanych produktów. Dzieci wywołują w nas zawsze pozytywne emocje. Nieraz dzieci reklamują produkty dla dzieci, na przykład słodycze. Widząc radosną twarz dziecka w Reklami pragniemy by i nasze dzieci były zadowolone i miały rozpromienioną twarz. Podobnie jak dzieci, mile widziane w reklamie są także zwierzęta. Ostatnio nie chodzi tylko o zwierzęta domowe takie jak pies czy kot. Coraz częściej bohaterami reklam są tygrysy czy też słonie. Innym wyznacznikiem dobrej reklamy jest zapewne to, czy reklama jest oryginalna i czy potrafi nas rozśmieszyć lub wywołać inne pozytywne emocje. poza tym reklama nie powinna być za długa, gdyż jest ona wtedy nudna i sprawia, że szybko przeskakujemy na inna stronę gazety lub na inny kanał telewizyjny. Jak widać, od sukcesu reklamy zależy wiele czynników.