Reklama silnikiem marketingu - Imprezy / Dieta / Uroda / Rekreacja - SPZ, z nami nie można się nudzić!

kurs na trenera pers…

fryzjer lublin  Najgorszy wybór jaki może nam się przytrafić jest to, czy trenować w grupie czy samemu. Istnieje wiele powodów, dla których każdy z tych wyborów jest dobry. W grupie trzyma się jak najlep…

Jak radzić sobie z b…

dentysta kielce Podczas całego naszego treningu mogą spotkać nas momenty podczas których nie będziemy mieli wystarczająco dużo motywacji, aby ćwiczyć. Bardzo ważne jest to, że nasz trening jest zależny od n…

Oglądanie telewizji …

www.londonescortgirl.co.uk/mayfair-escorts/ Każdego dnia oglądamy telewizje, a w niej także filmy, seriale, wiadomości i reklamy, niestety do tych ostatnich niekiedy jesteśmy zmuszeni, gdyż to one zazwyczaj przerywają nam ulubiony fil…

Reklama silnikiem marketingu

Cały współczesny świat jest praktycznie rządzony przez wszelakie media. Zarówno to, jakie decyzje są podejmowane przez polityków, czy też, co kupimy i zjemy na obiad, a także to, jak będziemy się ubierali czy spędzali wolny czas, wszystko to i jeszcze więcej zależy od tego, co podyktuje nam praca, radio czy też telewizja. Gdzie się tylko nie obejrzymy, jesteśmy otoczeni przez wszelkiego rodzaju reklamy, występujące w najrówniejszych formach oraz formatach, niezależnie czy jest to reklama w gazecie, spot reklamowy w telewizji czy wyświetlany na telebimie w centrum miasta, czy może bilbord umieszczony przy ulicy, którą codziennie przejeżdżamy. Choć wielu z nas jest święcie przekonanych, że reklamy, czy to te na bilbordach, czy też puszczane w radiu, nie mają na nas nawet najmniejszego wpływu, z pewnością jesteśmy w błędzie. Każda sugestia ze strony mediów, która została przez nas nawet w najmniejszym stopniu zauważona, pozostaje w naszej pamięci, dzięki czemu może wywrzeć dowolny wpływ na nasze późniejsze decyzje, na przykład podczas robienia zakupów w supermarkecie. Jeśli zobaczymy reklamę, która nam się podoba, wzrasta prawdopodobieństwo, że wybierzemy właśnie ten konkretny produkt stając w sklepie przed wyborem. Także, gdy któraś z reklam będzie nas odrzucała i denerwowała, prędzej wybierzemy inny produkt niż ten reklamowany, a to przecież również jest znaczącym wpływem na nasze decyzje. Nawet, jeśli nie skupiamy zbyt dużej uwagi na reklamach, które są nam serwowane przez media, samo zasłyszenie nazwy danego produktu lub też zobaczenie jego logo, sprawi, że te szczególne i charakterystyczne elementy utkwią nam w pamięci i przy robieniu zakupów nasza podświadomość da nam znak, że znamy ten produkt, a tym samym możnemu bardziej zaufać niż innym produktom z półek, o których nigdy jeszcze nie słyszeliśmy. Zdarza się również tak, że reklama zachęci nas do wypróbowania i kupienia danej rzeczy, ponieważ szukamy jakiś zmian, chcemy sprawdzić, czy nowy produkt rzeczywiście działa tak, jak należy, zostaliśmy skuszeni atrakcyjną promocją lub też ze zwykłej sympatii do dobrze zrobionej i przyjemnej dla oka reklamy. Media oraz reklama są dla nas idealnym źródłem informacji, choćby na temat atrakcyjnych promocji czy też wykorzystywanych nowych technologii. Gdyby nie prasa, radio oraz telewizja, nie bylibyśmy tak na bieżąco z nowościami, które właśnie pojawiły się na naszym rynku, a co za tym idzie, nie zwracalibyśmy na te produkty więk dużej ugi podczas robienia zakupów. Można by powiedzieć, że reklama jest motorem współczesnego rynku, który napędza całą tę machinę, jaką jest współczesny marketing. Gdyby nie marketing, nie bylibyśmy zachęcani do kupna nowych produktów, a tym samym zostalibyśmy przy swoich pierwotnych wyborach, czując, że są one bezpieczne i pewne. Przez to nowe produkty nie odnosiłyby sukcesu, zostałyby wycofane ze sprzedaży, a kreowanie i wydawanie nowych nie miałoby sensu. Rynek stanąłby w miejscu, gospodarka i państwo nie rozwijałyby się, przez co bylibyśmy świadkami powolnego strasznego rozpadu. Jednak taka sytuacja to jedynie nasze wyobrażenia oraz domysły, ponieważ nie mogłaby mieć ona miejsca, ze względu na to, jak współczesny świat jest opanowany i kształtowany przez media.