Reklama na mieście - Imprezy / Dieta / Uroda / Rekreacja - SPZ, z nami nie można się nudzić!

Współczesne społecze…

oficjalny zespoł thepostman Społeczeństwo, często zastanawiamy się czy każdego człowieka można zaliczyć do tej grupy ludzi. Jest wiele odłamów społeczeństwa. Różne religie, które wyznają ludzie. Różne style, na przykła…

Stosunek społeczeńst…

Uroda odgrywa bardzo dużą rolę w żuci społeczeństwa na całym świecie. Dzisiejsza młodzież coraz więcej swojego wolnego czasu spędza przed komputerem podłączonym do sieci w celu oglądania zdj…

Glutamina i jej wpły…

Glutamina wraz z kreatyna jest jedną z najlepszych metod na rozwój naszych mięśni. Jej działanie na nasz organizm jest największe i często nasze mięśnie szybko rozwijają się wraz z wpływem t…

Reklama na mieście

Coraz bardziej powszechna staje się reklama multimedialna wyświetlana na mieście na specjalnych telebimach oraz w pojazdach telekomunikacji miejskiej. Jest coraz więcej firm, które oferują kompleksową obsługę reklamy i promocji dla małych, średnich czy dużych firm. Reklama jest wyświetlana, na telebimach umieszczonych w widocznych miejscach, lub w tramwaju, autobusie na małych wyświetlaczach. Takie firmy oferują wiele pomysłów tak, aby reklama była czytelna i zrozumiała dla ludzi. Można z takich wyświetlaczy dużo się dowiedzieć na przykład o organizowanych imprezach plenerowych, czy kursach oferowanych przez szkoły językowe, czy poczytać wiadomości ze świata i z kraju. Często na ekranikach pokazywane są także informacje o pogodzie, informacje sportowe czy ciekawostki i aforyzmy, Często pomiędzy reklamami są podawane różne informacje, więc w czasie podróży do domu czy z domu do pracy, możemy umilić sobie czas. Jest to nowy, innowacyjny sposób z zachodu, który przyciąga widza żywymi kolorami, dynamizmem. Firmy w ten sposób wykorzystują rekalmoodbiorców, ponieważ nie mogą zmienić reklamy czy przełączyć dalej. Reklamodawcy mają do wyboru także telebimy LED, poprzez które skutecznie kreują swoje firmy czy oferowane produkty. Są nawet prowadzone badania, aby zwykłe bilboardy zastąpić właśnie takimi telebimami, ponieważ przekazują więcej informacji niż nieruszający się obraz. Są firmy, które oferują reklamę w zasięgu ogólnokrajowym, ale także regionalnym czy lokalnym. Przewaga takiej formy reklamy nad konkurencyjnymi formami reklamy jest coraz większa. Wiąże się ona ze specyficzną i przymusową sytuacją dla pasażerów środków komunikacji miejskiej, są wtedy ograniczeni przestrzennie jak i czasowo. Często nie mogą podzielić swojej uwagi na przykład na czytaniu książki czy gazety z oglądaniem mediów oferowanych na telebimach. Reklamodawcy częściej wybierają tę formę, ponieważ ich reklama trafia do szerszego grona odbiorców i jest większa szansa na zainteresowanie nim. Telebimy są najczęściej używane w dużych miastach gdzie sieć tramwaji i autobusów jest większa i reklama trafia do szerszego grona, co dzień coraz większego. Telebimy LED są również stosowane przez firmy typu bank czy różne sklepy. Reklamują poprzez nie swoje usługi i oferty produktów. Coraz częściej możemy podróżować w obecności ekraników, taksówkami. Jest to przydatne podczas dłuższej jazdy, czy stania w korku. Tak, więc reklama multimedialna na wielkoformatowym telebimie jest skuteczniejsza od ulotek, czy ogłoszeń prasowych. Porównywalna jest natomiast z reklamą telewizyjną, z tym, że napotykając blok reklamowy w TV zmieniamy kanał, natomiast stojąc na zatłoczonym skrzyżowaniu mimo woli zwracamy uwagę na kolorowe i dynamiczne spoty reklamowe. Pewnym jest fakt, iż oko ludzkie odnotowuje dynamiczny przekaz informacji częściej niż obraz statyczny. Może już w niedługim czasie reklama wizualna zastąpi bilboardy, które nie są efektywne i nie przyciągają tak uwagi jak wyświetlacze oferujące o wiele więcej.