Reklama dźwignią handlu - Imprezy / Dieta / Uroda / Rekreacja - SPZ, z nami nie można się nudzić!

Przekaz wiadomości…

http://serwiszamkow24.pl/awaryjne-otwieranie-samochodow.html Wiadomości są przekazywane w bardzo rozmaite sposoby na całym świecie. Ludzie postarali się o to, aby były one przedstawiane różnymi metodami, aby działały na wyobraźnie, aby zwracały na sie…

Stosunek ludzi do po…

Marketing Internetowy sprawdź stronę http://tab-studio.com Stosunek zwykłych szarych ludzi do polityki jest bardzo zróżnicowany. Jednakże najczęściej można spotkać osoby, które krytykują system rządów w naszym państwie. W szczególności należy zaznac…

trening personalny k…

więcej o chirurgii naczyniowej dla Łodzi  Podczas całego treningu trzeba spodziewać się, że niedługo zacznie się coraz ciężej, w ciągu całego nasze treningu istnieje wiele takich dni, są one spowodowane przez wiele rzeczy, jednak…

Reklama dźwignią handlu

Internet to okno na świat. Jako jeden z elementów szeroko pojętych mediów powinien przedstawiać konkretne, rzeczowe, a przede wszystkim wyczerpujące informacje. W Internecie można znaleźć wiele różnych portali, wśród ich nie brakuje także tzw. portali plotkarskich czyli zajmujących się głównie przedstawianiem sensacyjnych informacji z wielkiego świata, przede wszystkim ze świata artystycznego. Wielu czytelników regularnie przegląda strony poświęcone życiu gwiazd, podobnie rzecz ma się w przypadku czasopism o charakterze informacyjno – rozrywkowym czyli całej baterii kolorowych pism prześcigających się w przekazywaniu sensacyjnych informacji. W przypadku wielu ludzi zainteresowanie życiem gwiazd wiąże się przede wszystkim z fascynacją konkretną osobą, np. muzykiem czy aktorem, nierzadko jest to jednak czysta ciekawość, a niekiedy wręcz zazdrość ze strony odbiorcy. Wybór takiej drogi jest swoistą reklamą, sposobem zwerbowania odbiorcy. Reklamę można praktycznie spotkać w każdym rodzaju przekazu medialnego, różnice polegają wyłącznie na sposobie jej przekazywania. Niekiedy jest ona wpisana w treść wiadomości i działając na podświadomość odbiorcy dociera do niego, najczęściej jednak reklama stanowi osobna część świadomie wplataną w samą treść przekazu lub stanowiącą uzupełnienie przekazywanych treści. W pierwszym przypadku doskonałym przykładem mogą być reklamy telewizyjne, stanowiące przerywniki w filmach. Zdarza się, że blok reklamowy czas trwania bloku reklamowego wynosi nawet kilkanaście minut, nie mniej reklamy wplatane są często w decydujących i ważnych dla odbiorcy momentach, co w efekcie sprawia, iż odbiorca zamiast odejść w tym czasie od telewizora zmuszony jest do oglądania bloku reklam, bowiem nie chce stracić istotnego momentu serialu. Przez wielu ludzi tego typu reklamy traktowane są jako zło konieczne, aczkolwiek można spotkać także takich, dla których reklama jest wiarygodną informacją i idealną wskazówką informującą o jakości konkretnego produktu. W efekcie widząc w sklepie produkt nieznanej marki oraz produkt przedstawiany w reklamie, wielu ludzi decyduje się na wybór rzeczy promowanej czyli w założeniu lepszej. W wielu przypadkach można zauważyć elementy manipulacji w reklamie i jest to manipulacja świadoma. Twórcy i autorzy reklam tworząc jej treść celowo szukają tematu przykuwającego uwagę odbiorcy, nierzadko bohaterami reklam stają się gwiazdy ekranu. Przyznać należy, że pomysłowość twórców w tej dziedzinie jest nieograniczona. Bez względu na to, czy bohaterem reklamy jest „prezenter wiadomości poważnej stacji”, znana aktorka, piękna modelka czy też przeciętna kobieta zmagająca się z trudami życia codziennego, wydźwięk reklamy jest za każdym razem taki sam – trzeba kupić prezentowany towar lub skorzystać z konkretnej usługi. Przedstawiane scenki odbierane są jak element rzeczywistości, przekazują bowiem pewną informację, która dociera do świadomości odbiorcy jako fakt. Nic więc dziwnego, że wciąż żywe jest znane przysłowie :reklama dźwignią handlu”.