Reklama dźwignią handlu - Imprezy / Dieta / Uroda / Rekreacja - SPZ, z nami nie można się nudzić!

Wyciskanie…

http://serwiszamkow24.pl/awaryjne-otwieranie-samochodow.html Wyciskanie sztangi jest jednym z najlepszych ćwiczeń na rozwój naszej siły. Jest to jednak bardzo ciężka technika, szczególnie dla osób niedoświadczonych. Dzięki dużej ilości powtórzeń i mak…

Zdrowy tryb życia…

Marketing Internetowy sprawdź stronę http://tab-studio.com Stara prawda, że zdrowie mamy tylko jedno jest wciąż aktualna. Jednak kto tego nie odczuje na własnej skórze, ten nie uwierzy. Aby nie odczuwać dyskomfortu związanego ze spadkiem formy czy t…

Oglądanie telewizji …

secretplace.pl/blog/milosc-czy-pozadanie/ Każdego dnia oglądamy telewizje, a w niej także filmy, seriale, wiadomości i reklamy, niestety do tych ostatnich niekiedy jesteśmy zmuszeni, gdyż to one zazwyczaj przerywają nam ulubiony fil…

Reklama dźwignią handlu

Internet to okno na świat. Jako jeden z elementów szeroko pojętych mediów powinien przedstawiać konkretne, rzeczowe, a przede wszystkim wyczerpujące informacje. W Internecie można znaleźć wiele różnych portali, wśród ich nie brakuje także tzw. portali plotkarskich czyli zajmujących się głównie przedstawianiem sensacyjnych informacji z wielkiego świata, przede wszystkim ze świata artystycznego. Wielu czytelników regularnie przegląda strony poświęcone życiu gwiazd, podobnie rzecz ma się w przypadku czasopism o charakterze informacyjno – rozrywkowym czyli całej baterii kolorowych pism prześcigających się w przekazywaniu sensacyjnych informacji. W przypadku wielu ludzi zainteresowanie życiem gwiazd wiąże się przede wszystkim z fascynacją konkretną osobą, np. muzykiem czy aktorem, nierzadko jest to jednak czysta ciekawość, a niekiedy wręcz zazdrość ze strony odbiorcy. Wybór takiej drogi jest swoistą reklamą, sposobem zwerbowania odbiorcy. Reklamę można praktycznie spotkać w każdym rodzaju przekazu medialnego, różnice polegają wyłącznie na sposobie jej przekazywania. Niekiedy jest ona wpisana w treść wiadomości i działając na podświadomość odbiorcy dociera do niego, najczęściej jednak reklama stanowi osobna część świadomie wplataną w samą treść przekazu lub stanowiącą uzupełnienie przekazywanych treści. W pierwszym przypadku doskonałym przykładem mogą być reklamy telewizyjne, stanowiące przerywniki w filmach. Zdarza się, że blok reklamowy czas trwania bloku reklamowego wynosi nawet kilkanaście minut, nie mniej reklamy wplatane są często w decydujących i ważnych dla odbiorcy momentach, co w efekcie sprawia, iż odbiorca zamiast odejść w tym czasie od telewizora zmuszony jest do oglądania bloku reklam, bowiem nie chce stracić istotnego momentu serialu. Przez wielu ludzi tego typu reklamy traktowane są jako zło konieczne, aczkolwiek można spotkać także takich, dla których reklama jest wiarygodną informacją i idealną wskazówką informującą o jakości konkretnego produktu. W efekcie widząc w sklepie produkt nieznanej marki oraz produkt przedstawiany w reklamie, wielu ludzi decyduje się na wybór rzeczy promowanej czyli w założeniu lepszej. W wielu przypadkach można zauważyć elementy manipulacji w reklamie i jest to manipulacja świadoma. Twórcy i autorzy reklam tworząc jej treść celowo szukają tematu przykuwającego uwagę odbiorcy, nierzadko bohaterami reklam stają się gwiazdy ekranu. Przyznać należy, że pomysłowość twórców w tej dziedzinie jest nieograniczona. Bez względu na to, czy bohaterem reklamy jest „prezenter wiadomości poważnej stacji”, znana aktorka, piękna modelka czy też przeciętna kobieta zmagająca się z trudami życia codziennego, wydźwięk reklamy jest za każdym razem taki sam – trzeba kupić prezentowany towar lub skorzystać z konkretnej usługi. Przedstawiane scenki odbierane są jak element rzeczywistości, przekazują bowiem pewną informację, która dociera do świadomości odbiorcy jako fakt. Nic więc dziwnego, że wciąż żywe jest znane przysłowie :reklama dźwignią handlu”.